Mivel a motor közvetlenül fogaskerekekkel hajtja a hátsó kereket, ezért nem kell bele szij, igy a motor fenntartási költségei még alacsonyabbak.
A karbantartás költségei az olaj, gyertya,fékbetét és gumicserére redukálódnak. A gumicsere egész sokáig elnyújtható, hiszen általában egy motornál, robogónál a hátsó gumi kopik el leghamarabb, de mivel az LML Star pótkerékkel is rendelkezik, igy nemcsak gumidefekt esetén cserélhetjük a hátsó kereket, hanem akkor is amikor már kopott. Ráadásul az első és a hátsó kerekek kompatibilisek egymással, tehát a pótkerék
az első kerék helyére is beszerelhető. Ezekből a részletekből jól látszik, hogy ennek a retro robogó koncepciónak az újjáélesztésénél, nem a fogyasztói társadalom kivánalmai, hanem a tartósság volt a cél.
A 4 ütemű motor pedig tartósabb, olcsóbb és tisztább üzemű mint a füstölgő 2 ütemű, a mai kor követelményeinek sokkal jobban megfelel.
A fogyasztásról csak annyit, hogy a mindössze 17mm torokátmérőjű Mikuni karburátoron szinte fizikai képtelenség 2,5 Liternél több benzint átfolyatni 100km-en. A képen jól látható szekunder levegő rendszer pedig a tiszta környezetkimélő működésról gondoskodik. A motor egyébként olyannyira tiszta működésű, hogy teljesiti az Euro 4-es szabványt is.
spot LML best from Rodrigo Onetto on Vimeo.