Powerbike Motorosbolt

1126 Budapest, Kiss János alt. u. 46. | Tel.: +36 1 3569 683

márkákpowerbike markak

projektekpowerbike szerviz

...tovább

Használt motort veszel? Ezekre figyelj!

...tovább

Motorszerviz: Miért nem indul el a moci tavasszal?

...tovább

Új project : Piros Guzzi LM II

eladó motorokpowerbike aprohirdetes

...tovább

Ecooter E3R 7KW 95km/h

...tovább

Ecooter ET2 28AH elektromos robogó

...tovább

Ecooter ET2 20AH elektromos robogó

...tovább

MOTOBATT DES10 1600W 48V FEHÉR Elektromos roller

...tovább

MOTOBATT S13 2400W 52V FEKETE Lítium akkus Elektromos roller

partnereinkpowerbike markak

Közösségpowerbike közösség

Hírek / Rossi: Motivált vagyok, de még gyógyulnom kell

 

 
2011. január 11-én megtörtént az, amire a gyorsasági motoros világbajnokság rajongói hónapok óta vártak, azaz a Ducati hivatalosan is bemutatta a széria kilencszeres világbajnokát, Valentino Rossit, aki idén a vörös alakulat színeiben száll harcba a lehető legjobb eredmények megszerzéséért. A külvilágtól hetek óta elzártan elő világsztár, aki a Yamahás szerződés lejártáig egyetlen egy interjút sem adhatott, kedden állt először a nagynyilvánosság elé, mégpedig a Ferrari és a Ducati közös médiaeseményén. A huszonegyedik alkalommal megrendezésre kerülő Wrooomon természetesen a még mindig lábadozó Rossi váltotta ki a legnagyobb érdeklődést, így első hivatalos nyilatkozata hamar bejárta a világ hírportáljait, sőt a GPOne.com egy videót is készített a Doktor első ducatis jelenéséről. Rossi egyébként magabiztosan várja a februári teszteket, igaz ezekben a hetekben elsősorban egészségügyi állapotára figyel, ami elmondása szerint csak a szezon első felében éri majd el a száz százalékos szintet. A harmincegy esztendős világelső később a vörösök versenygépéről, annak korábbi kormányosáról, Casey Stonerről, sőt a régi – új csapattársról, azaz Nicky Haydenről is szólt. 
 
 
„Még mindig messze vagyok a száz százalékos formától, de már egyre közelebb kerülök a baleset előtti állapothoz, sőt a dolgok jelenlegi állása szerint a szezon első felében el is érem azt. Most sajnos magammal kell foglalkoznom, a tesztek alatt azonban igyekszem megismerni a Ducati versenygépét is. Természetesen a gyakorlás is fontos lesz, de először szeretnék tökéletes állapotba kerülni, ami egy kicsit messze van még, hiszen a februári próbán körülbelül hetven százalékos formában leszek. Ez sajnos messze van a régitől, ám éppen elég ahhoz, hogy jobban megismerjem a motor viselkedését, és olyan visszajelzéseket tudjak adni a mérnököknek, amelyek közelebb vihetik őket a lehető legjobb csomag megalkotásához. Biztos vagyok abban, hogy a következő körözgetésen már más lesz a helyzet, mint Valenciában volt. A vállam állapota sajnos sokkal rosszabb volt, mint gondoltuk, és legnagyobb balszerencsénkre az orvosok erre csak az operáció alatt jöttek rá. Már az Ausztrál Nagydíj után lett volna lehetőségen egy műtétre, ám az utolsó versenyeken is esélyem volt a dobogós helyezések megszerzésére, így nem akartam visszalépni a küzdelmektől, sőt a szünet előtt a Ducatit is ki akartam próbálni.” – kezdte Rossi. 
 
 
„És ha már itt tartunk, akkor rá is térhetünk a lényegre, azaz a vörösök legújabb versenygépére, ami egy vérbeli prototípus. Teljesen más, mint azok a japán masinák, amelyeket eddig vezettem, a kanyarokban ugyanis rettentően furcsán viselkedik, az erőátvitel pedig fantasztikus. Eléggé érdekesen fog hangzani, de biztos vagyok abban, hogy az eddigi tapasztalataim felhasználásával, valamint a mérnökeim segítségével hamar alkalmazkodni fogok ehhez a kétkerekűhöz is. Casey stílusa merőben más volt, mint az enyém, hiszen ő sokkal nyersebben kezeli a motorokat, így nem volt meglepő, hogy az elsőre nem feküdt nekem. Gondoljunk csak bele, Stonernek négy éve volt arra, hogy magához igazítsa a technikát, míg én csak két napot tölthettem el azon. Azt nem tudom, hogy lehet-e akkora mértékű fejlődést produkálni, mint 2004-ben, de afelől senkinek se legyenek kétségei, hogy mindent meg fogok tenni a siker érdekében. Egy biztos, rettentően motivált vagyok, mindenekelőtt azonban száz százalékossá kell válnom. Itt a csapattársamhoz is teljesen más viszony fűz, Nickyvel ugyanis mindent megosztunk egymással, sőt jelen esetben inkább ő segít nekem, mint fordítva, így már most hálával tartozom neki.” – fejezte be mondandóját korunk egyik legnépszerűbb aszfaltbetyárja.
 
 
 
www.motorsportal.hu

  kiemelt ajánlataink

Asesso protektoros térdmelegítő (classic,neopren)

Asesso protektoros térdmelegítő (classic,neopren)
19.990 Ft

Stylmartin Red Rock motoros robogós cipő (vízálló)

Stylmartin Red Rock motoros robogós cipő (vízálló)
79.900 Ft 29.900 Ft

Stylmartin Stone Laces vízálló motoros cipő

Stylmartin Stone Laces vízálló motoros cipő
56.900 Ft 39.990 Ft

CGM 801A EBI türkiz kék sí,snowboard és ebike bukósisak

CGM 801A EBI türkiz kék sí,snowboard és ebike bukósisak
35.900 Ft 29.990 Ft

Plexirögzítő csavar szett M5X13mm

Plexirögzítő csavar szett M5X13mm
4.990 Ft

Jollisport B52 UV sárga/fekete 4 évszakos, vízálló motoros dzseki

Jollisport B52 UV sárga/fekete 4 évszakos, vízálló motoros dzseki
89.900 Ft

Stylmartin Vertigo WP vízálló motoros és túrabakancs, fekete

Stylmartin Vertigo WP vízálló motoros és túrabakancs, fekete
79.900 Ft 69.900 Ft

Premier Evoluzione U9 BM zárt bukósisak napszemüveggel

Premier Evoluzione U9 BM zárt bukósisak napszemüveggel
114.900 Ft 89.990 Ft

Premier Dokker U9BM nyitott bukósisak napszemüveggel

Premier Dokker U9BM nyitott bukósisak napszemüveggel
59.990 Ft

CGM 801E EBI Basic fekete sí, snowboard, kerékpár e-bike bukósisak

CGM 801E EBI Basic fekete sí, snowboard, kerékpár e-bike bukósisak
24.900 Ft 19.990 Ft

Premier JT4 U9BM nyitott motoros bukósisak

Premier JT4 U9BM nyitott motoros bukósisak
79.490 Ft 49.900 Ft

Premier Subverter U9BM átalakítható, moduláris bukósisak

Premier Subverter U9BM átalakítható, moduláris bukósisak
69.990 Ft

Premier Genius EVO U9BM matt fekete felnyitható bukósisak

Premier Genius EVO U9BM matt fekete felnyitható bukósisak
79.990 Ft 69.990 Ft

Premier Discovery GL13 crossover bukósisak

Premier Discovery GL13 crossover bukósisak
139.900 Ft

Helmo Fuoriporta gyöngyhéz fehér nyitott bukósisak

Helmo Fuoriporta gyöngyhéz fehér nyitott bukósisak
34.900 Ft

CGM 261 Mini nyitott gyermek bukósisak rózsaszín, lila fehér

CGM 261 Mini nyitott gyermek bukósisak rózsaszín, lila fehér
49.990 Ft 44.990 Ft

CGM 261 MINI nyitott gyermek bukósisak kék/fehér

CGM 261 MINI nyitott gyermek bukósisak kék/fehér
49.990 Ft 44.990 Ft

Motobatt mini akku töltő 12V 1A

Motobatt mini akku töltő 12V 1A
9.900 Ft

Fabioni LED fényszóró Vespa GTS-hez 2018-ig.

Fabioni LED fényszóró Vespa GTS-hez 2018-ig.
69.900 Ft 49.990 Ft

Macna motoros bőrnadrág: Element

Macna motoros bőrnadrág: Element
69.900 Ft 49.990 Ft

Belstaff Crystal Palace női motoros bőrzseki (mahagóni)

Belstaff Crystal Palace  női motoros bőrzseki  (mahagóni)
425.000 Ft 149.900 Ft

Belo Rush protektoros motoros farmer nadrág

Belo Rush protektoros motoros farmer nadrág
49.900 Ft 44.900 Ft

Jollisport Mach légáteresztő nyári motoros kabát, fekete

Jollisport Mach légáteresztő nyári motoros kabát, fekete
59.900 Ft 49.900 Ft

Belstaff Trialmaster Pro fekete wax cotton motoros kabát (CE tanusítvánnyal)

Belstaff Trialmaster Pro fekete wax cotton motoros kabát (CE tanusítvánnyal)
269.900 Ft 215.900 Ft