Powerbike Motorosbolt

1126 Budapest, Kiss János alt. u. 46. | Tel.: +36 1 3569 683

márkákpowerbike markak

projektekpowerbike szerviz

...tovább

Használt motort veszel? Ezekre figyelj!

...tovább

Motorszerviz: Miért nem indul el a moci tavasszal?

...tovább

Új project : Piros Guzzi LM II

eladó motorokpowerbike aprohirdetes

...tovább

Ecooter ET2 28AH elektromos robogó

...tovább

Ecooter ET2 20AH elektromos robogó

...tovább

MOTOBATT DES10 1600W 48V FEHÉR Elektromos roller

...tovább

MOTOBATT S13 2400W 52V FEKETE Lítium akkus Elektromos roller

...tovább

Ztech ZT-32 Barcelona elektromos kerékpár 26"

partnereinkpowerbike markak

Közösségpowerbike közösség

Tesztek / Honda VTR250 - Gazdálkodj okosan!

Régi-új? Nem tévedés. A 90 fokos, V2-es blokk családfája 1982-ig vezethető vissza, míg a tavasszal bemutatott és már a hazai szalonokban álló VTR250-es közvetlen felmenője 1997 óta könyvel el sikereket az olasz dizájnra fogékony japán piacon. Tudtuk, hogy van, hiszen az elmúlt években jó pár belpiacos példány érkezett a Távol-Keletről. Hogy eddig miért nem forgalmazták Európában? Jó kérdés. Hogy miért pont most? Ez a Honda egyik jól átgondolt lépése a globálisan tomboló pénzügyi válságra.

Motorok_Honda_VTR250_2009_2.jpg

A VTR250 külsőre tán még ennél is többet ad. Térhálós acélcső vázát látva hívhatnánk akár kis Ducati Monsternek is. Itt-ott még arra is rátesz egy lapáttal, hiszen a váz csőrendszerére rímel a lábtartó konzol szintén térhálós kialakítása. A japán origami művészek által kimodellezett farokidom, a műszerfal szögletes strasszkőként csillogó visszajelző lámpácskái, a minden részletet érintően igényes kidolgozás mind arra hajt, hogy a VTR250 ne csak ésszerű választás legyen, de érzelmi is. Az érzelmi húrokat pedig maga a V2-es hajtómű pengeti. A konstrukció nem új, de a technika – két felül fekvő vezérműtengely, hengerenként 4 szelep, folyadékhűtés – egyáltalán nem nevezhető elavultnak. A Honda PGM-FI-üzemanyag-befecskendezőjével cserélte le a korábbi porlasztót. Annak ellenére, hogy néhány sportmotor az EFI-t kapva elpuhul, nehezebben pörög fel, az új VTR elevenségéből mit sem vesztett. Meglepően nyomatékos már 4000-es percenkénti fordulattól, a gázreakció is meglehetősen lineáris egészen tiltásig, a 11 400-nál kezdődő vörös zónába könnyedén belehajszolhatjuk a mutatót – az utolsó fokozatot kivéve.

Motorok_Honda_VTR250_2009_10.JPG

Az ötfokozatú váltó áttételeinek megválasztása telitalálat, a 120 km/h-ig húzatható harmadik fokozat igazi jolly joker városban, de az országúti előzések alkalmával is. Az ötödiket épp elég hosszúra vették ahhoz, hogy kényelmesen bírja a VTR az autópálya-tempót, óra szerint mért végsebessége üti a 160 km/h-t. Kéthengereshez képest elenyésző a vibráció, ezzel szemben már az első induláskor feltűnt egy kis kellemetlenség, ami – az importőr szerint – a kis köbcentis, V2-es konstrukció jellegzetessége. Tesztmotorunk alacsony fordulatról kissé darabosan indult. Valamit segített, ha kicsit lendületesebben bántunk a gázkarral (3000-es fordulat felett engedve ki a kuplungot), illetve állítottunk a kuplungon is. Mindez azonban nem jelentett teljes gyógyírt arra az esetre, ha a VTR-rel lassan kell araszolgatni a városi forgalomban. Ugyan erre csak akkor van szükség, ha nem akarjuk hátrahagyni bennünket nagyobb testű és kevésbé virgonc természetű motorral követő haverunkat, mert a VTR előtt nincsenek dugók, minden résnyi menekülőutat megtalál.

Egyszerű, ennek megfelelően olcsó, de a VTR250-hez tökéletesen passzol a 41 mm-es, szokványos hidraulikus teleszkóp és a hátsó központi rugóstag. Az ötküllős, 17-es felniken a gumiméret jól eltalált, a 140-es hátsó sportosan széles hatást kelt a rendkívül keskeny motoron, de még nem megy a kanyarodási tulajdonságok rovására. A célközönségnek számító kezdők és hölgy pilóták számára a 775 mm magas ülés ajándék, a nyergében felvett, a függőlegeshez képest pár fokban előre dőlő testtartástól még agilisebbnek érezni a VTR-t.

Motorok_Honda_VTR250_2009_7.JPG

Összegzés: a pénzügyi elemzők szerint olcsó, kevés pénzből fenntartható motorokra van kereslet. Ezek közül is olyanokra, amelyek nem csupán közlekedési eszközök, de megjelenésükben és élvezeti értékükben – ha nem is hiánytalanul –, de visszaadják a nagyobb köbcentis társak nyújtotta élményt. A VTR250-re már 10 éve vártunk, de egy pénzügyi világválság kellett, hogy nálunk is forgalmazzák. Bele sem merek gondolni, hogy mi kéne történjen a 250-es Hornet vagy a CB400 Super Four európai bevezetéséhez.

 

forrás: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_vtr_250_teszt

 

  kiemelt ajánlataink

Asesso protektoros térdmelegítő (classic,neopren)

Asesso protektoros térdmelegítő (classic,neopren)
18.990 Ft

Momo Fighter Evo nyitott bukósisak gyöngyház fehér/fekete

Momo Fighter Evo nyitott bukósisak  gyöngyház fehér/fekete
86.990 Ft 79.900 Ft

Momo Fighter Evo nyitott bukósisak matt fekete/fehér

Momo Fighter Evo nyitott bukósisak matt fekete/fehér
86.990 Ft 79.900 Ft

Stylmartin Sunset Evo nyári motoros cipő

Stylmartin Sunset Evo nyári motoros cipő
54.900 Ft

CGM Nevada nyitott motoros bukósisak, fényes fehér

CGM Nevada nyitott motoros bukósisak, fényes fehér
37.990 Ft 29.900 Ft

Five Globe nyári motoros kesztyű protektorral

Five Globe nyári motoros kesztyű protektorral
19.900 Ft 15.900 Ft

Premier Jet Vintage U9BM nyitott motoros bukósisak

Premier Jet Vintage U9BM nyitott motoros bukósisak
84.900 Ft

Premier Vangarde Star Carbon BM nyitott bukósisak

Premier Vangarde Star Carbon BM nyitott bukósisak
124.900 Ft 99.999 Ft

Momo Fighter Evo Titanio fekete dekorral (matt) nyitott bukósisak

Momo Fighter Evo Titanio fekete dekorral  (matt) nyitott bukósisak
86.990 Ft 79.900 Ft

Premier Jet Vintage EVO Star 8 BM nyitott motoros bukósisak

Premier Jet Vintage EVO Star 8 BM nyitott motoros bukósisak
89.900 Ft 79.900 Ft

Five Milano WP vízálló,téli motoros kesztyű

Five Milano WP vízálló,téli motoros kesztyű
28.900 Ft 19.990 Ft

Stylmartin Diablo motoros csizma

Stylmartin Diablo motoros csizma
74.900 Ft 44.900 Ft

Premier Jet Vintage EVO Star 9BM nyitott motoros bukósisak

Premier Jet Vintage EVO Star 9BM nyitott motoros bukósisak
89.900 Ft 75.900 Ft

Momo Fighter EVO nyitott bukósisak matt kék/ezüst

Momo Fighter EVO nyitott bukósisak matt kék/ezüst
86.990 Ft 79.900 Ft

Premier Cool PX9 BM nyitott bukósisak napszemüveggel

Premier Cool PX9 BM nyitott bukósisak napszemüveggel
52.990 Ft 39.900 Ft

Premier Jet Vintage Evo BOS BM nyitott bukósisak

Premier Jet Vintage Evo BOS BM nyitott bukósisak
104.900 Ft 79.900 Ft

Premier Jet Vintage CK Black nyitott motoros bukósisak

Premier Jet Vintage CK Black nyitott motoros bukósisak
89.900 Ft 69.900 Ft

Premier Xtrail MOY BM felnyitható crossover, dual-Sport bukósisak napszemüveggel

Premier Xtrail MOY BM felnyitható crossover, dual-Sport bukósisak napszemüveggel
94.900 Ft 69.900 Ft

T.J Marvin Way B14 vízálló hátizsák

T.J Marvin Way B14 vízálló hátizsák
25.900 Ft

Stylmartin Continental motoros bőrcsizma (antique red)

Stylmartin Continental  motoros bőrcsizma (antique red)
116.900 Ft 99.999 Ft

Stylmartin Jack café racer motoros cipő

Stylmartin Jack café racer motoros cipő
69.900 Ft

Premier Jet Vintage EVO Carbon nyitott bukósisak

Premier Jet Vintage EVO Carbon nyitott bukósisak
114.900 Ft 94.900 Ft

Premier Hyper carbon zárt bukósisak

Premier Hyper carbon zárt bukósisak
174.900 Ft 174.900 Ft

Premier Rocker OR19 BM nyitott bukósisak

Premier Rocker OR19 BM nyitott bukósisak
59.900 Ft 39.990 Ft