márkák
projektek
eladó motorok
partnereink
Közösség
Újdonságok, érdekességek / Cluzel nyerte a Brit Nagydíjat, Talmácsi kiesett
A vasárnapi ebéd árnyékában kezdetét vette a gyorsasági motoros világbajnokság Brit Nagydíja, melynek első megmérettetésén, azaz a hatszázasok idei ötödik futamán kisebb meglepetésre pályafutása során először Claudio Corti foglalhatta el a legelőkelőbb rajtpozíciót. Az olasz motoros a kvalifikációt megelőzően csak a felkészülési időszak alatt tudta felkelteni a rajongók figyelmét, hiszen a versenyszezonban eddig egyetlen egy pontot bírt magáévá tenni, a silverstone-i hétvégén azonban ráérzett a „Honda kategória” ízére, és a szurkolók legnagyobb meglepetésére a második szabadedzés után az időmérőt is megnyerte. Mögötte a csapattárs, azaz Jules Cluzel ácsorgott, majd Stefan Bradl és Julian Simon került a monitorok képernyőjére. A Suter vázaival induló motorosok után Yonny Hernandez nevét olvashattuk, miközben Talmácsi Gábor a tizenkilencedik rajtkocka felé vette az irányt. A száraz körülmények között megrendezésre kerülő Nagydíjon Cluzel rajtolt legfürgébben, ám az első kanyarban csapattársa visszaszerezte a vezető pozíciót, miközben Gábor a tízedik helyre vágott.
Egy körrel a megkezdés után a „Poleman”, azaz Corit vezette a versenyt, Cluzel, és a fantasztikusan startoló Fonsi Nieto előtt, aki pár kanyarral később a „kalapost” és az olaszt is legyűrte, tehát átvette a Brit Nagydíj első pozícióját, miközben csapattársa, a harmadik Moto2-es versenyét futó Xavier Simeon harmadikká vált. A Holiday Gym versenyzői viszont pünkösdi királyokká lettek, lévén Nietót előbb a két Forwardos, majd Julian Simon is lehagyta, miközben a belga is megkezdte középmezőnybe vezető útját. A következő pillanatokban a fenti hármas (Simon, Corti, Cluzel) tetemes előnyre tett szert az egyre népesebbé váló követőbollyal szemben, ahol a kategória veteránja, Alex Debon, a hazaiak kedvence Scott Redding, az első megmérettetés győztese, Shoya Tomizawa, a korábban már említett Simeon, a verseny elején hibázó Hernandez, az első futamokon szenvedő Mike di Meglio valamint az egyre lassabb Fonsi Nieto küzdött. Mindeközben a harmadik kockáról startoló Stefan Bradl, és a bajnoki pontverseny harmadik helyezettje, Simone Corsi feladta a küzdelmet. Talmácsi Gábor ekkor a szurkolók legnagyobb bánatára tizenhetedikké vált, míg csapattársa tizennyolcadikká lett.
A Speed Up motorosaihoz hasonlóan, a pontversenyben vezető Toni Elias sem talált rá a motoros világbajnokságba idén visszatérő betoncsík ritmusára, mivel a táv felénél csak a tizennegyedik pozíciót foglalta el. Hét körrel a leintés előtt a Moto2-ben megtáltosodó Lüthi, Redding kíséretében felzárkózott a vezető hármasra, sőt két fordulóval később móresre is tanította az élről rajtoló Cortit, miközben a második bolyban di Meglio szórakoztatatta a pályára kilátogató brit szurkolókat. Az utolsó felvonásnak Cluzel vezetésével vágtak neki a középkategória mindenre elszánt motorosai, akik közül a svájci foglalhatta el a második, Corti a harmadik, Simon a negyedik, Redding pedig az ötödik pozíciót. A fent említett társaság később fantasztikus csatával ajándékozta meg a motorozás szerelmeseit, ugyanis klasszikus küzdelmükben minden volt, ami egy jó versenyhez szükséges, kezdve az emberi drámával, amit Corti kiesése után tapasztalhattak meg a Forward Racing szerelői, és az utolsó körben vívott késhegyre menő csatasorozattal, amiből az utolsó métereken frappánsan támadó majd védekező Cluzel jött ki győztesen, pályafutása során először. A második pozíció ezúttal a hibázó Lüthinek, a harmadik a 125-ösök tavalyi királyának, Julian Simonnak a negyedik pedig mister Reddingnek jutott. A második bolyban Alex Debon ünnepelhetett, Tomizawa, di Meglio, Simoen, Aegerter, Elias és Nieto kárára. Talmácsi Gábor egy kicsúszás miatt nem bírta befejezni százötvenedik megmérettetését, miközben csapattársa tizenkettedikként zárt. A bajnoki pontversenyt még midig Toni Elias vezeti, előnye azonban csökkent a japán Tomizawával és a svájci Lüthivel szemben.
Megosztás
kiemelt ajánlataink
22.500 Ft
|
Tucanourbano univerzális lábtakaró, Linoscud R194
22.500 Ft
19.990 Ft
|
Asesso protektoros térdmelegítő (classic,neopren)
19.990 Ft
32.500 Ft
|
Tucanourbano univerzális lábtakaró R193 Panta Fast
32.500 Ft
22.990 Ft
|
Tucanourbano R369X robogós, motoros kézmelegítő
22.990 Ft
28.900 Ft 19.990 Ft
|
Five Milano WP vízálló,téli motoros kesztyű
28.900 Ft 19.990 Ft
29.800 Ft
|
Tucanourbano Hand Grip, kézvédő R334PRO
29.800 Ft
66.900 Ft 59.990 Ft
|
Momo Fighter Heritage matt kék sárga nyitott bukósisak
66.900 Ft 59.990 Ft
Vadonatúj model ! 79.900 Ft 29.900 Ft
|
Stylmartin Red Rock motoros robogós cipő (vízálló)
79.900 Ft 29.900 Ft
56.900 Ft 39.990 Ft
|
Stylmartin Stone Laces vízálló motoros cipő
56.900 Ft 39.990 Ft
35.900 Ft 29.990 Ft
|
CGM 801A EBI türkiz kék sí,snowboard és ebike bukósisak
35.900 Ft 29.990 Ft
4.990 Ft
|
Plexirögzítő csavar szett M5X13mm
4.990 Ft
89.900 Ft
|
Jollisport B52 UV sárga/fekete 4 évszakos, vízálló motoros dzseki
89.900 Ft
35.900 Ft 29.900 Ft
|
Five WFX Frost WP téli motoros kesztyű
35.900 Ft 29.900 Ft
79.900 Ft 69.900 Ft
|
Stylmartin Vertigo WP vízálló motoros és túrabakancs, fekete
79.900 Ft 69.900 Ft
114.900 Ft 89.990 Ft
|
Premier Evoluzione U9 BM zárt bukósisak napszemüveggel
114.900 Ft 89.990 Ft
69.990 Ft
|
Premier Typhoon FR 92 BM zárt bukósisak napszemüveggel
69.990 Ft
59.990 Ft
|
Momo Fighter Heritage aluminium/matt fekete nyitott bukósisak
59.990 Ft
Hosszú sisakplexi, DCA kompozit héj.
79.490 Ft 49.900 Ft
|
Premier JT4 U9BM nyitott motoros bukósisak
79.490 Ft 49.900 Ft
69.990 Ft
|
Premier Subverter U9BM átalakítható, moduláris bukósisak
69.990 Ft
79.990 Ft 69.990 Ft
|
Premier Genius EVO U9BM matt fekete felnyitható bukósisak
79.990 Ft 69.990 Ft
139.900 Ft
|
Premier Discovery GL13 crossover bukósisak
139.900 Ft
34.900 Ft
|
Helmo Fuoriporta gyöngyhéz fehér nyitott bukósisak
34.900 Ft
22.990 Ft 19.990 Ft
|
Heidenau 54M K62TL 120/70-10 Vespa ET2,4
22.990 Ft 19.990 Ft
9.900 Ft
|
Motobatt mini akku töltő 12V 1A
9.900 Ft